رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عذرخواهی و درخواست باشگاه استقلال از اسکوچیچ: با بازگشت بازیکنان ما به تیم ملی موافقت کنید

19:33 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۳۶۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای به دنبال اتفاقات اخیر درباره بازيكنان ، اعلام کرد: این تیم حمایت همه جانبه از تيم ملی فوتبال جمهورى اسلامى ایران‌ را بر‌ خود واجب‌ می‌داند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی باشگاه استقلال، ملی‌پوش باشگاه استقلال، به استحضار عموم علاقمندان می‌رساند كه اين باشگاه همواره در تعامل با تیم‌ ملی با حسن نيت کامل عمل کرده و امروز نیز حمایت همه جانبه از تيم ملی فوتبال جمهورى اسلامى ایران‌ را بر‌ خود واجب‌ می‌داند.

در موضوع اخير متأسفانه با وجود اعلام قبلی سرمربی تیم‌ ملی و‌ اعلام نياز ایشان برای در اختیار داشتن بازیکنان، از اولین روز اردوی تیم ملی ناهماهنگی‌هایی‌ در‌ برنامه‌ریزی‌ مسابقات هفته آخر رخ داد که ظن بی‌توجهی به مصالح تیم ملی را موجب شد و سرمربی‌ محترم ‌تیم‌ملی به عنوان مسؤول این تیم‌ تصميم ‌انضباطی اتخاذ کرد.

باشگاه استقلال از سهم خود در اين اتفاق برای تیم ملی آگاه است و مسئولیت آن را می‌پذیرد. بنابراین بدینوسیله‌ ضمن حمايت و پوزش از جناب آقای اسكوچيچ به دلیل اختلال در برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی، از ايشان درخواست می‌نماییم كه با بازگشت بازيكنان ملی‌پوش استقلال به این اردو موافقت نمايند.

حضور در اردو و پوشيدن پيراهن مقدس تيم ملى باعث افتخار ملی‌پوشان باشگاه استقلال است و اين باشگاه با تاكيد بر حمايت همه جانبه از تيم ملى براي آقای اسكوچيچ و تيم ملی ايران در مسير جام جهانی قطر آرزوی موفقيت می‌كند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *